В ЕТІ спеціалісти «Гідросила ГРУП» вдосконалюють знання з гідравліки

13 січня 2020 року в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті розпочався семінар-тренінг «Гідравліка та гідроприводи» для провідних спеціалістів підприємств «Гідросила  ГРУП».


Курс семінару-тренінгу розрахований на 40 академічних годин та проводиться досвідченим спеціалістом в галузі гідравліки, викладачем інституту. Під час навчання учасники тренінгу отримують не лише теоретичні знання, але й практичний досвід за допомогою програмного симулятора Fluid Sim та навчального стенда з гідравліки виробництва німецької фірми FESTO.

 

 

В ЕТІ британці провели фінал конкурсу «Ельворті – HMC»

15 січня 2020 року в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті пройшов фінал конкурсу «Ельворті – HMC» на отримання стипендії для навчання у приватних школах Великої Британії. Учні з Кіровоградщини пройшли співбесіду з британськими представниками НМС Projects: Ендрю Боггісом, головою проєкту, та Девідом Моррісоном.


НМС Projects – це асоціація директорів британських приватних шкіл, яка надає учням з країн центральної і східної Європи стипендії на безкоштовне навчання у Великій Британії. Результати конкурсу будуть відомі після того, як проведуть співбесіду в усіх 14 країнах, як правило, в кінці лютого - початку березня.

- Містеру Боггіс, на які критерії Ви звертаєте увагу під час відбору учнів?

- Діти повинні мати не лише академічну успішність, а також вести активне позашкільне життя: займатися спортом або відвідувати різноманітні гуртки. Мають бути комунікабельними, щоб легко знаходили спільну мову з незнайомими людьми. Також звертаємо увагу, чи є у учнів лідерські якості. Ми сподіваємося, що після навчання наші стипендіати стануть справжніми лідерами у своїх країнах. До речі, зараз в Британії за стипендією HMC навчається приблизно 200 учнів.

Фінальний етап конкурсу проходить у групах з трьох осіб. На співбесіді присутні лише конкурсанти та інтерв’юери. Про свої враження розповідають учасники конкурсу Віолетта та Сергій.

Віолетта Хащевацька, учениця 11-го класу НВК «Кропивницький колегіум»: «В цьому конкурсі беру участь вже вдруге, перша спроба отримати стипендію була минулого року. Я ще не визначилася з майбутньою професією, тому для мене навчання у Великій Британії – це не лише можливість вдосконалити англійську та отримати новий досвід, а додатковий час, щоб зрозуміти, куди рухатися далі. Мені сподобалося спілкування з британськими представниками: було так цікаво, що я не помітила, як швидко плинув час».

Сергій Матвієнко, учень 10-го класу НВО №32: «По-перше, в Британії якісна освіта. По-друге, я отримаю унікальний досвід. А також, це класна можливість завести багато нових друзів. Навіть сама співбесіда – це чудова нагода попрактикувати розмовну англійську. Спочатку кожному з нас ставили питання за анкетами. Потім ми втрьох спілкувалися між собою на задану тему: минуле та майбутнє України, як вона змінилася. Я повністю згоден з Віолеттою, що час пройшов цікаво і не помітно, хоча співбесіда тривала майже годину».

Наталя Хандусенко

Студентська хвиля

В ЕТІ розпочався тренінг для операторів верстатів з програмним керуванням

В рамках співробітництва з провідними підприємствами міста Кропивницького у січні 2020 року в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті розпочався тренінг «Оператор верстатів з програмним керуванням 3-го розряду». Навчальна програма спрямована на  підвищення професійного рівня кваліфікованих робітників, розроблена на основі державних стандартів професійно-технічної освіти та розрахована на 240 академічних годин. Заняття проводять досвідчені викладачі інституту та провідні спеціалісти підприємств «Гідросила ГРУП».


Бізнес-клуб в ЕТІ - майданчик для розвитку в сфері маркетингу

В Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті функціонує бізнес-клуб, створений за ініціативою викладачів вишу. Це так званий майданчик для тих, кому важливий розвиток в сфері бізнесу, де можна отримати нові знання, обмінятися досвідом і налагодити нові контакти.


Перше засідання клубу відбулося на тему «Маркетинг менеджмент. Епоха нейромаркетингу», в якому взяли участь провідні бізнесмени, топ-менеджери підприємств та науковці. Спікером виступила Ольга Павлова, кандидат економічних наук, завідуюча кафедрою маркетингу та менеджменту Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті. Учасники обмінялись досвідом та напрацюваннями щодо можливостей практичного застосування нейромаркетингу, отримали сучасні та практичні інструменти, які допомагають краще розуміти своїх клієнтів.

Після першого засідання виникла ідея розробити повноцінний курс з нейромаркетингу для школи МВА, який на сьогодні успішно реалізований. Студенти МВА, які є директорами підприємств АТ «Гідросила» та АТ «Ельворті», мали можливість перевірити ефективність отриманих знань, відразу застосовуючи їх на практиці.

Про роботу клубу розповідає його керівник, кандидат економічних наук, доцент ЕТІ Олександр Тертиця: «Зазвичай гарні ідеї народжуються спонтанно – це коротко про історію створенням бізнес-клубу. Перше засідання було так званим «пробним», щоб визначити, чи існує нагальна потреба в такому форматі навчанні.  Аналіз анкет учасників показав їх зацікавленість та став основою формування тем для наступних засідань. Крім того, вирішили, що участь в клубі можуть брати всі, кому цікава тема розвитку бізнесу.

18 січня 2020 року відбудеться засідання у форматі тренінгу на таку актуальну тему, як інтернет-маркетинг. В ньому можуть взяти участь як новачки-маркетологи, так і досвідчені спеціалісти, які хочуть вдосконалитись. Також він буде корисним для власників бізнесу, які хочуть побудувати ефективне просування своєї компанії в глобальній мережі, та HR фахівцям, яким потрібно оцінювати компетентність працівників та кандидатів на посаду маркетолога.

Мета тренінгу ознайомити учасників з новими можливостями віртуального простору, який захоплює кожен аспект нашого життя, а бізнесу просто треба навчитися цим користуватися».

Наталя Хандусенко

 

 

Вчитися на роботі: досвід студентки ЕТІ Анни Хлань, яка навчається за дуальною системою освіти

Анна Хлань, студентка ІІІ курсу Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті, навчається за дуальною формою організації навчального процесу за спеціальністю «Маркетинг» та працює молодшим маркетологом на підприємстві «Ельворті». Ані нещодавно виповнилося лише 19, а вона вже має трудову книжку та отримує зарплатню, а по закінченню інституту вона буде не теоретиком з дипломом, а досвідченою спеціалісткою зі стажем.   

З 2017 року Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті, перший приватний вищий навчальний заклад Центральної України,  є активним учасником проєктів «Дуальна освіта в діалозі» та «Пілотний проєкт дуальної вищої освіти в Україні», що здійснюються за підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини та за участі Федерації роботодавців України. Заклад співпрацює з провідними підприємствами Кіровоградщини, які є роботодавцями-партнерами з підготовки фахівців за дуальною формою здобуття освіти: Міжнародна агропромислова виставка «Agroexpo»,  АТ «Ельворті»,  АТ «Гідросила», АТ «ТД Гідросила», АТ «Гідросила АПМ», АТ «Гідросила ЛЄДА», АТ «Металіт» та ТОВ КІЗ «ЛЕЗО».
Дуальна форма навчання – це поєднання навчання у ВНЗ з навчанням на робочих місцях. Важливо не плутати дуальну освіту з тим, коли студенти навчаються та паралельно працюють, і часто не за спеціальністю. Дуальна система передбачає, що 50% часу навчання студенти проводять на підприємствах, відповідно до майбутньої спеціальності. При цьому кількість аудиторних годин – така ж, як і на стаціонарній денній формі навчання.

Анна Хлань вступила до Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті саме через можливість навчатися за дуальною системою освіти. Дівчина розуміє, що по закінченню інституту у неї буде перевага перед іншими випускниками: практичні навички, досвід і стаж.

Розповідає Анна: «Під час навчання у Кропивницькому коледжі механізації сільського господарства, де я навчалася на маркетолога, наша група відвідала Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті і мене зацікавила дуальна система освіти. Вже тоді я зрозуміла перспективу такої форми навчання: ти отримаєш диплом, маючи за плечима практичний досвід і трудову книжку зі стажем. Завдяки цьому підвищується моя конкурентоспроможність на ринку праці, а також збільшується шанс отримати високооплачувану роботу.
У вересні, після проходження співбесіди на підприємствах-партнерах, я отримала пропозицію працювати молодшим маркетологом у Торговому домі підприємства «Ельворті», у відділі продажу. Навчання відбувається за системою 50%/50%. На роботі я теж отримую домашнє завдання, так, наприклад, я повинна була вивчити асортимент продукції підприємства.
Крім досвіду, робота на підприємстві – це можливість отримати пропозицію подальшого працевлаштування по закінченню інституту. Тобто, я отримаю диплом і одночасно роботу.
Ще у школі мої батьки завжди говорили мені, що треба вчитися, якщо хочеш досягти своєї мети. Моя головна ціль - це отримати диплом магістра, а мрія - одного дня відкрити власну справу».

Наталя Хандусенко

 
 

Студенти ЕТІ відвідали галерею «Єлисаветград»

18 грудня 2019 року студенти Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті відвідали галерею «Єлисаветград» та поспілкувалися з її власником – Миколою Цукановим. Зустріч відбулася в рамках дисципліни «Робота з електронними медіа-ресурсами», під час якої майбутні маркетологи ознайомилися з процесом просування роботи галереї та опановували навички проведення інтерв’ю.


 

Олена Кваша, викладачка дисципліни «Робота з електронними медіа-ресурсами», розповідає про мету візиту студентів ЕТІ галереї «Єлисаветград»: «Для майбутніх маркетологів досвід Миколи Цуканова, який з нуля створив галерею, просував та популяризував свій проєкт, є цікавим та корисним кейсом. Під час неформального спілкування студенти мали можливість потренувати навички проведення інтерв’ю та подолати страх поставити неправильне запитання. Микола Миколайович поділився досвідом створення та реалізації ініціативи всеукраїнського рівня без витрат великих коштів. Йдеться про всеукраїнський конкурс дитячих малюнків «Щаслива дитина – квітуча Україна», який проходить у Кропивницькому з 2015 року. Кожен охочий може підтримати конкурс у вигляді подарунків для учасників, що є гарним прикладом залучення людей до проєкту. Ця зустріч несе також культурну цінність для молоді. Микола Цуканов має  цивілізаційний погляд на розвиток нашого міста: звертає увагу на зв’язок з історією, на пошук своїх коренів, на важливість такого процесу, як дотик з культурою».

Студенти ЕТІ взяли участь у Національному студентському форумі у Львові

Члени Студентського парламенту Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті взяли участь в ІІ Національному студентському форумі, який відбувся на базі Львівського торговельно-економічного університету 27-29 грудня 2019 року. Учасниками заходу, який проводила Українська асоціація студентів,  стали  понад 200 представників студентського самоврядування з 90 вищих навчальних закладів України.


На форумі делегація Студпарламенту ЕТІ,  до якої увійшли  Оксана Жовтецька, Максим Іванченко та Роман Корженко,  отримали  Свідоцтво про колективне членство Студентського парламенту Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті у складі Громадської організації «Українська асоціація студентів» з 14 квітня 2019 року.

Докладніше про участь у форумі розповідає Оксана Жовтецька, голова Студпарламенту ЕТІ: «Участь у заході такого масштабу – це нові знайомства, обмін досвідом, безцінні знання та незабутні враження. Ми дізналися про зміни у  вищій освіті, мали можливість відвідати панельні дискусії на актуальні теми: права студентів, академічна доброчесність, стипендіальна реформа тощо. Також в рамках заходу відбулася ХV Генеральна асамблея Української асоціації студентів, під час якої були прослухані звіти керівників УАС та відбулися вибори нового керівного складу всеукраїнського студентського самоврядування. Новим президентом була обрана наша землячка Катерина Каширна, студентка  Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка. Наступний з’їзд планується у березні».

В ЕТІ говорили про економічне диво «азійських тигрів»

17 грудня 2019 року в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті  відбулася лекція на тему «Міжнародна торгівля в країнах Азії» Дмитра Максименка.


Під час лекції майбутні економісти та маркетологи дізналися про досвід успішної економіки так званих «азійських тигрів» - індустріальних держав Азії, що демонструють високі темпи економічного зростання, такі як Сінгапур, Гонконг, Південна Корея, Тайвань.

Дмитро Максименко назвав три головні причини, чому цим країнам вдалося досягти економічного процвітання: «По-перше, це інноваційний підхід до розвитку економіки. Аби Україна увійшла до країни лідерів світу, потрібно розвивати високі технології та інновації. Не достатньо бути аграрною державою, треба бути конкурентоспроможними на світовому ринку. Для цього у сільському господарстві потрібно використовувати прогресивні технології. По-друге, це експортоорієнтованість. Південна Корея - є гарним прикладом експортної політики держави. Третя причина, найголовніша, це розвиток інфраструктури. Якщо відсутні дороги та транспортні сполучення, то ніякі ІТ технології не допоможуть. «Азійські тигри» починали свій шлях до економічного дива саме з розвитку інфраструктури».

ЕТІ визначив своїх фаворитів серед учасників конкурсу реклами

Учасники конкурсу реклами «Кропивницький - місто можливостей», який проходив  в рамках турніру «Стратегія фірми Кропивницький – 2019» отримали грамоти та грошові нагороди від Економіко- технологічного інституту імені Роберта Ельворті за створення роликів та малюнків про ЕТІ.


 

19 грудня 2019 року в приміщенні Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати відбулося офіційне нагородження фіналістів п’ятого ювілейного Міського бізнес-турніру "Стратегія фірми Кропивницький-2019".  Турнір проводився у п’ятьох лігах: учнівській, студентській, лізі наставників, лізі бізнес-акул і лізі закладів освіти. Цього року у заочній частині взяли участь 622 учасники: учні і вчителі закладів загальної середньої освіти, студенти і викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів вищої освіти, підприємці та представники бізнесу міста Кропивницького. У рамках проведення турніру другий рік поспіль проводиться конкурс реклами «Кропивницький - місто можливостей», який складається з двох етапів: конкурсу «Імпреза» та «Рекламних роликів».

 

Середовищем бізнес-турніру є потужна вітчизняна бізнес-симуляція ViAL+, яка реалістично моделює структуру виробничого підприємства, умови ринку й вітчизняної економіки.

 

Рейтинг програми ViAL+ визначив 84 фіналіста у 5-ти лігах турніру. Серед переможців,  І місце в лізі бізнес-акул, маркетолог АТ «Ельворті» Олег Петухов, який навчається за дуальною формою організації навчального процесу в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті.

Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті входить до організаційного комітету турніру та виступає одним зі спонсорів вже протягом трьох років. Цього року Олександр Тертиця -  кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та менеджменту інституту вручив грошові нагороди учням, роботи яких були про ЕТІ. А також нагородив грамотами переможців.

За розвиток підприємливості молоді та підтримку V Міського бізнес-турніру "Стратегія фірми Кропивницький-2019" Олександр Тертиця отримав Подяку управління освіти Міської ради міста Кропивницького.

Subscribe to this RSS feed