Наукові гуртки
Положення про науково-технічний гурток "Робототехніка"
План роботи гуртка "Робототехніка"
Положення про науково-технічний гурток «Інноваційна гідравліка»
План роботи науково-технічного гуртка з «ІННОВАЦІЙНА ГІДРАВЛІКА»
Положення про науковий гурток "English Speaking Club"
План роботи гуртка "English Speaking Club"
Положення про науковий гурток "Актуальні проблеми машинобудування"
План роботи гуртка "Актуальні проблеми машинобудування"
Доступ до світових електронних ресурсів здобувачів ЕТІ
Назва ресурсу /Сайт |
дослідницька інформаційна система WEB OF SCIENCE |
бібліографічна та реферативна база даних SCOPUS |
електронна бібліотека WILEY |
міжнародне видавництво світового рівня SPRINGER NATURE |
Наукова література у відкритому доступі - Відкриті архіви України |
директорія книг відкритого доступу DOAB (Directory of Open Access Books) |
європейська цифрова бібліотека Europeana https://www.europeana.eu/en |
політематична база даних ScienceDirect https://www.sciencedirect.com/ |
Наукова електронна бібліотека періодичних видань НАН України |
пошук багатомовної наукової літератури з різних галузей науки WorldWideScience.org https://worldwidescience.org/ |
мультидисциплінарна пошукова система академічних ресурсів BASE (Bielefeld Academic Search Engine) https://www.base-search.net/ |
Електронна бібліотека авторефератів дисертацій ( Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського) http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis64r_81/cgiirbis_64.exe?C21COM=F&I21DBN=ARD_EX&P21DBN=ARD&S21FMT=&S21ALL=&Z21ID= |
Наукова періодика України (Національна бібліотека України ім. В. І. Вернадського) http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=F&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&S21CNR=20&Z21ID=#gsc.tab=0 |
Центр психологічної підтримки студентів ЕТІ
Основною метою діяльності психологічного центру інституту є психологічний супровід педагогічного процесу, захист ментального здоров'я і соціального благополуччя всіх його учасників (студентів, педагогічних і науково-педагогічних працівників), пошук найбільш ефективних форм і методів роботи зі студентською молоддю, які б відповідали як потребам суспільства, так і потребам особистості сучасного студента; створення умов для повноцінного особистісного розвитку, соціалізації, професійного становлення і життєвого самовизначення студентів.
Діяльність психологічного клубу в сучасних умовах також спрямована на подолання негативних психологічних наслідків складних соціально-політичних подій в Україні; на формування здорового психологічного клімату у студентському, викладацькому колективі і закладі в цілому; на сприяння соціально-психологічному захисту та надання психологічної допомоги постраждалим, переселеним, біженцям, родичам загиблих.
Вся інформація, отримана під час роботи з психологом є конфіденційною!
ОСНОВНІ ЗАДАННЯ:
- сприяння оптимізації навчально-виховного процесу в інституті, створення психологічних умов для забезпечення творчого розвитку особистості працівників та учасників навчально-виховного процесу, формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку;
- психологічний супровід навчально-виховного процесу в інституті;
- забезпечення процесу психологічної адаптації студентів інституту;
- моніторинг актуальних психологічних проблем студентського середовища та трудового колективу;
- сприяння гармонізації психологічного клімату в інституті;
- забезпечення індивідуального підходу до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення.
ПРИНЦИПИ РОБОТИ:
- конфіденційність;
- толерантність;
- почуття емпатії;
- партнерські відносини.
ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ:
- індивідуальне психологічне консультування;
- соціально-психологічні тренінги;
- психодіагностика.
РОБОТА З ПСИХОЛОГОМ ДАЄ МОЖЛИВІСТЬ:
- пізнати краще себе (свій характер, здібності, можливості, тип особистості і т.д.);
- навчитись розуміти себе і свої переживання та адекватно виражати почуття;
- дізнатися як зберегти або відновити душевну рівновагу;
- навчитись розуміти інших людей та їх проблеми;
- стати впевненим у собі, у своїх силах;
- навчитись ставити цілі та досягати поставленої мети;
- навчитись самостійно організувати навчальну діяльність та досягати успішних результатів;
- позбутися страхів, переживань, відчуття самотності та інших неприємних відчуттів;
- дізнатися як налагодити стосунки з оточуючими людьми та зберегти їх;
- сформувати навички ефективного спілкування;
- навчитись уникати конфліктів та «правильно» виходити з них;
- знайти вихід із проблемної ситуації.
ГОЛОВНИМИ НАПРЯМКАМИ ДІЯЛЬНОСТІ Є:
- консультативно-методична допомога учасникам навчально-виховного процесу з питань навчання студентів, виховання культурної, соціально зрілої особистості;
- участь у профорієнтаційних заходах для учнів і студентів з метою надання їм допомоги у свідомому виборі професії та побудові життєвої стратегії;
- психологічне забезпечення навчально-виховного процесу у ЗВО, – пошук і виявлення обдарованих студентів, психологічний супровід студентів, що потребують особливої уваги викладачів, робота з адаптації студентів до навчання у виші;
- здійснення діагностичної, консультативної, корекційної та профілактичної роботи з окремими особами та колективами;
- захист психічного та фізичного здоров’я студентів і викладачів, орієнтація на здоровий спосіб життя, попередження наркоманії, алкоголізму, СНІДу, злочинності, расової нетерпимості;
- взаємодія та координація спільної діяльності з громадськими організаціями, органами студентського самоврядування, правоохоронними органами, органами охорони здоров'я, соціальними службами та ін.
ОРІЄНТОВНА ТЕМАТИКА ПСИХОЛОГІЧНИХ ТРЕНІНГІВ:
«Тренінг соціальних комунікацій»
Завдання тренінгу:
- розширення можливостей встановлення контакту в різних ситуаціях спілкування;
- відпрацьовування навичок розуміння інших людей, себе, а також взаємин між людьми;
- опанування навичок ефективного слухання;
- активізація процесу самопізнання та самоактуалізації;
- розширення діапазону творчих здібностей.
«Рівні права та можливості для чоловіків і жінок»
Завдання тренінгу:
- Ознайомити учасників з поняттям «гендер», «гендерна рівність», «гендерні стереотипи», «гендерна дискримінація»;
- надати учасникам інформацію з гендерних питань на прикладі вправ, аналізуючи факти та стереотипні уявлення;
- сформувати в них елементарні навички гендерної культури;
- сприяти формуванню поведінки, орієнтованої на дотримання гендерної рівності.
«Побудова команди»
Завдання тренінгу:
- формування сприятливого психологічного клімату в колективі;
- розвиток вміння працювати в команді;
- зближення членів групи, відчуття себе командою;
- мотивування на досягнення колективних цілей;
- розвиток комунікативної компетентності.
«Тайм-менеджмент»
Завдання тренінгу:
- Ознайомлення з базовими положеннями та поняттям тайм-менеджменту;
- Розглянути один із найефективніших прийомів тайм-менеджменту;
- Відпрацювати навички планування свого часу;
- Навчити профілактиці емоційного та фізичного виснаження шляхом ефективного планування часу.
«Емоційний інтелект»
Завдання тренінгу:
- Підвищувати рівень знань про емоційний інтелект;
- навчати ліпше розуміти й регулювати власний емоційний стан;
- запобігати емоційному вигоранню;
- розкрити суть понять «емоційний інтелект» та «емоційна компетентність»;
- сформувати ставлення до емоцій та почуттів як до життєвих цінностей;
- пропрацювати навички самопізнання та саморегуляції;
- зняти психоемоційне напруження.
«Лідерство»
Завдання тренінгу:
- становлення впевненості про можливості розвитку лідерських якостей, роботи в команді;
- створення атмосфери адекватного сприйняття власної індивідуальності;
- робота над розвитком впевненості в собі як "Лідера".
«Ефективна самопрезентація»
Завдання тренінгу:
- підтримка почуття власної унікальності;
- демонстрація своєї приналежності до певного середовища;
- твердження бажаною «Я-концепції» і зміцнення самооцінки;
- отримання соціальної, матеріальної вигоди;
- підвищення привабливості, отримання схвалення і поваги;
- збереження і збільшення влади, впливу.
«Емпатія»
Завдання тренінгу: Сприяти розвитку емпатії.
«Здоровий стиль життя»
Завдання тренінгу:
- ознайомити учасників тренінгу із сучасним уявленням про здоров’я, здоровий спосіб життя і життєві навички, сприятливість для здоров’я;
- створити на тренінгу дружню атмосферу;
- розвивати бажання підтримувати традиції здорового способу життя.
«Толерантність»
Завдання тренінгу:
- Ознайомити з поняттям та ознаками толерантності;
- Підготувати до прийняття цінності кожної людини, усвідомлення індивідуальних особливостей один одного;
- Подолати упереджене ставлення до інших;
- Показати хибність ставлення до інших на основі сформованих стереотипів та як впливають вони на життєдіяльність та відносини;
- Показати рівень толерантності молоді;
- Допомогти в усвідомленні та диференціації почуттів людини в ситуації тиску та підтримки;
- Допомогти з’ясувати сутність різних видів соціальних взаємин, їх взаємозалежність та власне ставлення до них.
«НЛП – психотехнології успіху»
Завдання тренінгу:
- Встановлення контакту з партнерами, зрозуміти їх та увійти в довіру;
- Техніки НЛП допомагають краще розуміти колег та оперативно вирішувати конфліктні ситуації;
- За допомогою НЛП простіше визначити цілі навчання та спланувати необхідні кроки для їх досягнення;
- З прийомами НЛП легше зрозуміти та почути коханих, дітей чи родичів. Це дозволяє уникнути конфліктів. А у разі їх появи швидко звести сторони до примирення.
ПАМ'ЯТКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В СКРУТНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ
- Не порівнюй найгірші моменти свого життя з кращими моментами життя інших людей. Особливо проглядаючи соцмережі зі світлинами, за якими нікому не відомо, що приховано насправді.
- Прийми себе таким, який ти зараз. Недоліки – те, що робить нас унікальними. Не намагайся «відфільтрувати» свою людську природу.
- Ти відчуваєш себе незрозумілим. Всі відчувають. Не прагни до того, щоб люди розуміли тебе. Прагни зрозуміти себе сам, і все інше вже не матиме значення.
- Не будь крутим. Ніколи. Ніколи не намагайся бути крутим. Не думай про те, що думають круті люди. Тягнися до людей іншого складу. Сенс життя не в крутості.
- Займися спортом. Важко бути стомленим, коли твоє тіло сповнене енергії.
- Знайди гарну книгу. Сядь і читай. У житті обов'язково настануть часи, коли ти будеш розгублений і збитий зі шляху. Читання – це зворотний шлях до себе. Чим більше ти читаєш, тим краще знаєш, як знайти вихід з будь-якої важкої ситуації.
- Цінуй речі, яких тобі найбільше не вистачало б, якби вони раптом зникли.
- Люби прямо зараз. Негайно! Люби безстрашно. Життя в очікуванні любові – не життя. Люби самовіддано!
- Не звинувачуй себе. У сучасному світі практично неможливо не відчувати провину, якщо тільки ти не соціопат. Постарайся робити щось хороше прямо зараз, не потопаючи в тому, що колись зробив не так.
- Створюй миті радості щодня. Дивись на небо. Проводь час з тваринами. Гуляй. Бігай. Танцюй. Дихай.
- Світ може бути сумним. Але пам'ятай, сьогодні стався мільйон ніким не помічених добрих справ. Мільйон актів прояву любові. Тиха людська доброта існує.
- Дозволь собі програвати. Сумніватися. Відчувати себе вразливим. Змінювати думку. Бути недосконалим. Протистояти швидкому руху.
- Якщо ти відчуваєш себе психічно нездоровим, стався до цього так само, як до будь-якого фізичної недугу. Астми, грипу, чого завгодно. Роби те, що тобі потрібно, щоб видужати. І не соромся цього.
Не ходи на «зламаній нозі».