Комп'ютерні науки

Економіко-Технологічний Інститут ім. Ельворті запрошує вас на спеціальність "Комп'ютерні науки", яка відкриває двері у світ сучасних технологій та інновацій. Обираючи цю спеціальність, ви отримуєте можливість вивчати найновіші тенденції та практики у галузі ІТ, що дозволить вам стати висококваліфікованим фахівцем


 
Комп’ютерні науки в ЕТІ - це:
 
• Відсутність корупції.
В ЕТІ ім. Ельворті ми гарантуємо чесність та прозорість у навчальному процесі. Наш інститут дотримується найвищих етичних стандартів, що забезпечує справедливі умови для всіх студентів.

• Професійні викладачі.
Наш викладацький склад складається з досвідчених професіоналів, які мають глибокі знання у своїй галузі та постійно підвищують свою кваліфікацію. Вони допоможуть вам освоїти як теоретичні основи, так і практичні навички, необхідні  для успішної кар'єри в ІТ. 

• Сучасне обладнання.
Для практичних занять студенти мають доступ до сучасного обладнання та програмного забезпечення. Це забезпечує реальні умови для роботи та сприяє ефективному навчальному процесу.

• Викладачі-практики.
У нас працюють не тільки академічні фахівці, але й викладачі-практики, які мають реальний досвід роботи в ІТ-компаніях. Це дозволяє студентам отримувати актуальні знання та навички, необхідні для успішної кар'єри.

• Можливості для стажування та працевлаштування.
Інститут співпрацює з ІТ-компаніями, що дає нашим студентам можливість проходити стажування та отримувати роботу у відомих організаціях. Це важливий крок для побудови успішної кар'єри.

• Індивідуальний підхід до навчання.
Ми цінуємо кожного студента і намагаємося створити умови для максимального розкриття його потенціалу. Індивідуальні консультації та підтримка від викладачів допоможуть вам досягти найкращих результатів.

 

 

Освітня програма «Комп’ютерні науки» в ЕТІ

 

Мета освітньої програми спеціальності 122 “Комп’ютерні науки” полягає в підготовці висококваліфікованих та конкурентоспроможних фахівців, які володіють знаннями та компетентностями, необхідними для розв’язування складних спеціалізованих задач у галузі комп’ютерних наук, для аналізу, проектування, розробки, впровадження та супроводу застосувань інформаційних технологій в організаційних, технічних, природничих і соціально-економічних системах.

Протягом 4 років студенти вивчають: 

• Мови програмування C, C++, JavaScript, Java, Python, PHP;

• Теорія алгоритмів;

• Крос-платформене програмування;

• Операційні системи та системне програмування;

• Об’єктно-орієнтоване програмування;

• Інтелектуальний аналіз даних;

• Організація баз даних і знань;

• Веб-технології та веб-дизайн;

• Комп’ютерна графіка;

• Комп’ютерна анімація;

• 3D-моделювання;

• Розробка ігор;

• Фреймфорки React, Laravel та інше;

• Управління ІТ-проектами;

• Технології захисту інформації та кібербезпека;

• Комп’ютерні мережі;

• Методи та системи штучного інтелекту;

• Теорія прийняття рішень;

• Технології комп’ютерного проектування;

• Моделювання систем;

• Системний аналіз;

• Хмарні технології;

• Проектування інформаційних систем;

• Паралельні та розподілені обчислення;

Особливість освітньо-професійної програми:

  1. Підготовка фахівців, які володіють знаннями та компетентностями, необхідними для створення власних інноваційних ІТ-продуктів (стартапів) та виконання повного циклу розробки програмного забезпечення на вимогу зовнішнього замовника (аутсорсинг).
  2. Фокусування на створенні персональних ІТ-проектів у процесі навчання (із Web-дизайну, розробки ігор, штучного інтелекту, віртуальної і доповненої реальності). Студенти формують зі створених впродовж навчання проектів своє портфоліо (у мережах LinkedIn, GitHub, ArtStation), яке по закінченню навчання може бути презентовано роботодавцю.
  3. Практико-орієнтована спрямованість ОПП (залучення для викладання фахівців-практиків; наявність трьох видів практик; проведення спільних практичних конференцій, тощо)
  4. Можливість участі студентів у Міжнародних ІТ заходах (Games Gathering, Global Game Jam, Ludum Dare, Games Now, Vesna Soft) та співпраці у командах зі здобувачами освіти з

інших країн;

  1. Акцент на аналізі сучасного стану, рівня проблем, основних інформаційних засад і принципів розвитку ІТ-сектору центрального регіону.

Компанії-стейкхолдери освітньої програми, які беруть участь у її обговоренні та вдосконаленні:

• https://onix.team/  компанія займається розробкою та підтримкою веб-сайтів, створенням додатків для Android та iOS. Постійно засвоює трендові прогресивні технології (Apple Watch, Jibo, OculusRift, Arduino, Amazon Echo) та посідає провідне місце в рейтингу девелоперських компаній на найбільшій біржі аутсорсингових послуг. Команда постійно перебуває в пошуку талановитих людей та відкрита до співпраці як з професіоналами, так і з початківцями й молодими спеціалістами. Деякі наші студенти ще під часті навчання отримали запрошення на роботу до компанії. Також на її базі проводиться виробнича та переддипломна практика

• https://bandapixels.com компанія спеціалізується на розробці програмного забезпечення для інноваційних ІТ-продуктів і цифровізації бізнес-процесів.  Нові ІТ-послуги та процеси роблять життя легшим і кращим, а також сприяють розвитку економіки країни, в якій вони працюють. Саме тому Bandapixels зосереджуємося на тому, щоб допомогти стартапам та іншим компаніям створювати власні продукти та покращувати свій бізнес шлях. Зосередившись на JavaScript, одній із найпопулярніших і універсальних технологій, команда bandapixels э справжніми експертами з 2014 року. Це дозволяє вирішувати технічні проблеми клієнтів і партнерів та економити їх час (20-40%) і гроші (до до 35%).

• https://www.rbcgrp.com/ua/ Сучасні системи для бізнес-аналітики, інтеграції та управління даними. Інструменти розширеної аналітики, машинного навчання та штучного інтелекту

• https://sago.group/ IT-компанія, в якій завдяки інноваційним технологіям та креативному мисленню народжуються неперевершені цифрові продукти.

• https://evnedev.com Аутсорсингова компаня з розробки програмного забезпечення, яка допомагає підприємствам на кожному етапі життєвого циклу розробки: від дослідження ринку, бізнес-аналізу та гнучкої розробки MVP з нуля до масштабування, аналізу UX і вдосконалення. Технології, які використовуються для розробки цифрових рішень: Python, Django, PHP, Laravel, RoR, Javascript, React.js, Node.js, Flutter.

• https://valuesvalue.com/ українська команда експертів з пошуку талантів у сфері геймдеву. Більшість партнерів мають 5-10 років досвіду в іграх і 10+ років у HR та підборі персоналу. Є частиною спільноти розробників ігор: як автори та співорганізатори оглядів ринку праці та досліджень заробітної плати; як співзасновники однієї з Українських асоціацій ігрової індустрії; як учасник та співорганізатор жіночої ігрової спільноти; керує 1400+ HR-спільнотою в сфері геймдеву; підтримуємо diversity and inclusion в кириличному регіоні; численною освітньою діяльністю як автори та викладачі; організовуючи найбільші стіни вакансій на геймдев конференціях і допомагаючи тисячам людей будувати свою кар’єру в іграх. 

• https://www.gameloft.com/ провідний видавець цифрових і соціальних ігор, зарекомендував себе як один із провідних новаторів у своїй галузі з 2000 року. Компанія працює в Україні з 2007 року. Студія відома своєю талановитою командою розробників, художників, дизайнерів та інших професіоналів, які захоплені створенням захоплюючих ігор. Прагнення студії до інновацій, креативності та технічної досконалості призвело до успіху її ігор, які зібрали мільйони завантажень і отримали визнання критиків. Gameloft продовжує розширювати межі та дарувати приємні ігрові враження гравцям у всьому світі.

Заходи, у яких беруть участь наші студенти

• Erasmus+ - в рамках цієї програми протягом весняного семестру 2024-25 навчального року 5 студентів ЕТІ будуть запрошені до Швеції до Університета Хевде на 2-тижневий курс з розробки ігор. Даний курс зараховується у 3 навчальні кредити.

• Games Gathering - Міжнародна конференція з розробки ігор, яка проводиться двічі на рік та збирає 1500 відвідувачів. ЕТІ уклав договір про партнерство з конференцією, згідно якого наші студенти входять до волонтерської команди з організації конференції та отримують безоплатний доступ до всіх її активностей: лекцій, експо залу, конкурсів, харчування (звичайний білет на конференцію коштує 3 тисячі гривень). Також на окремому стенді експо-зони конференції демонструються проекти наших студентів, які вони розробляли на міжнародних хакатонах

• Global Game Jam - найбільший всесвітній захід з розробки ігор, який щорічно збирає 40000 учасників у 800 містах світу. Наш інститут є центральною локацією Global Game Jam в Україні, і є майданчиком, на якому проводяться майстер-класи з розробки ігор, лекції, презентації зроблених проектів та оцінювання їх представниками ІТ-компаній.

• Games Now - міжнародний гейм-джем (хакатон з розробки ігор) що об’єднує студентські команди Фінляндії, Швеції, Данії, Німеччини, США, Кореї, Японії та України. Особливість даного гейм-джему у тому, що команди збираються багатонаціональні. Тобто студенти ЕТІ, які беруть участь у Games Now, отримують досвід роботи над проектами у міжнародних командах, де спілкування ведеться англійською мовою.

• Ludum Dare - найстаріший (заснований у 2002 році) міжнародний онлайновий гейм-джем, у якому можна брати участь як наодинці, так і командами. На роботу дається 72 години, що чудово тренує навички розробки ІТ-проекту від ідеї до релізу. Серед 5000 учасників у світі наші студенти неодноразово потрапляли у список топ-250 кращих

• iDigest.KROP - огляд ІТ-активностей міста Кропивницький. Студенти презентують свої проекти у сферах веб-дизайну, 3D-моделювання, штучного інтелекту, розробки ігор.

• IBM Ponder This Challenge - Міжнародний конкурс з розв’язування задач з математики та програмування. Починаючи з травня 1998 року кожен місяць учасникам пропонується нова задача, і регулярно оновлюється список тих, хто надішле вірну відповідь. У такий список переможців потрапляли як викладачі ЕТІ за часів власного студентства, та і поточні студенти нашого інституту.

• Кубок України з програмування - це командне змагання з розв'язування задач з програмування, яке складається із кількох етапів.  Під час кубку між етапами проводиться консультації для роз’яснення нового матеріалу та допомоги у розв’язку складних задач. Кожен рік у ньому беруть участь декілька команд зі студентів ЕТІ. Найкращий показаний результат команди інституту - 31 місце зі 150 загальних.


 
Global Game Jam 
 

 

Global Game Jam (GGJ) – це щорічний міжнародний захід, де розробники ігор з усього світу збираються для створення ігор протягом 48 годин. Учасники працюють у командах, діляться ідеями та втілюють їх у життя, створюючи інноваційні та креативні ігри.

ЕТІ ім. Ельворті – Центральна Локація GGJ

Економіко-Технологічний Інститут ім. Ельворті є центральною локацією для проведення Global Game Jam. Наш інститут забезпечує учасникам усі необхідні умови для плідної роботи: сучасне обладнання, комфортні робочі місця та підтримку досвідчених викладачів і менторів. Це ідеальне місце для талановитих розробників, де вони можуть вільно творити та розвиватися в дружній атмосфері.

Приєднуйтесь до Global Game Jam в ЕТІ ім. Ельворті та станьте частиною світової спільноти розробників ігор!


 

Детальніше ознайомитись з фото та відео матеріалами можна за посиланням: посилання 

Інформація про навчальні плани: посилання


Останні новини


ОСВІТНІЙ ІТ-фестиваль Games Now! Game Jam - Spring 2024

В ЕТІ вийшов новий навчальний посібник з програмування

Зустріч команди школи програмування Ш++ і студентів інституту ЕТІ

 

 

 

 

Ви прагнете брати участь у розвитку комп'ютерних технологій, створювати цікаві і корисні програми, веб-сайти, 3D-моделі, комп'ютерні ігри? Ви бажаєте працювати системним адміністратором, керувати цілим парком комп'ютерів, працювати у сфері Інтернет-зв'язку? Тоді запрошуємо Вас до Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті на навчання за спеціальністю «Комп'ютерні науки»!

Перелік компонентів освітньо-професійної програми

БАКАЛАВР

122 КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ

П/п

Назва навчальної дисципліни

Кількість кредитів ЄКТС

Семестр

Форма підсумкового контролю

Перший рік

1

Українська  мова (за професійним спрямуванням)

3

1

залік

2

Вища математика (+ мат.аналіз, лін.алгебра та аналіт.геометр.)

6

залік

3

Фізика

3

екзамен

4

Іноземна мова

4

екзамен

5

Компютерна графіка

4

екзамен

6

Теорія алгоритмів

3,5

екзамен

7

Програмування

5

залік

8

Ознайомча практика

1,5

залік

1

Вища математика

6

2

екзамен

2

Іноземна мова

4

залік

3

Програмування

4

залік

4

Дискретна математика

5

екзамен

5

Теорія ймовірності, ймовірнісні процеси і математична статистика

4

екзамен

6

Комп'ютерна схемотехніка та архітектура комп'ютера

4

екзамен

7

Дисципліна "Soft skills" з Блоку А

3

залік

Другий рік

1

Іноземна мова

4

3

залік

2

Програмування

4

екзамен

3

Операційні системи та системне програмування

4

екзамен

4

Чисельні методи

4

екзамен

5

Веб-технології та веб-дизайн

5

екзамен

6

Безпека життєдіяльності (охорона праці, цивільний захист)

3

залік

7

Інтелектуальний аналіз даних

3

залік

8

Дисципліна "Soft skills" з Блоку A

3

залік

1

Іноземна мова

4

4

екзамен

2

Обєктно-орієнтоване програмування

4

екзамен

3

Обєктно-орієнтоване програмування (КР)

2

захист

4

Технології захисту інформації та кібербезпека

4

екзамен

5

Комп'ютерні мережі

5

екзамен

6

Методи та системи штучного інтелекту

3

залік

7

Організація баз даних та знань

3

залік

8

Дисципліна "Soft skills" з Блоку А

3

залік

Третій рік

1

Організація баз даних та знань

3

5

екзамен

2

Організація баз даних та знань (КР)

2

захист

3

Математичні методи дослідження операцій

4

екзамен

4

Теорія прийняття рішень

4

екзамен

5

Крос-платформне програмування

4

екзамен

6

Дисципліна "Soft skills" з Блоку В

3

залік

7

Дисципліна професійної підготовки 1

5

залік

8

Дисципліна професійної підготовки 2

5

залік

1

Хмарні технолоії

4

6

екзамен

2

Моделювання систем

5

екзамен

3

Виробнича практика

6

залік

4

Дисципліна професійної підготовки 3

5

залік

5

Дисципліна професійної підготовки 4

5

залік

6

Дисципліна професійної підготовки 5

5

залік

Четвертий рік

1

Управління ІТ-проектами

4

7

екзамен

2

Системний аналіз

4

екзамен

3

Технології розподілених систем та паралельних обчислень

4

екзамен

4

Проектування інформаційних систем

3

залік

5

Дисципліна професійної підготовки 6

5

залік

6

Дисципліна професійної підготовки 7

5

залік

7

Дисципліна професійної підготовки 8

5

залік

1

Проектування інформаційних систем

3

8

екзамен

2

Економіка та бізнес

4

екзамен

3

Дисципліна професійної підготовки 9

4

залік

4

Дисципліна професійної підготовки 10

4

залік

5

Переддипломна практика

6

залік

6

Виконання кваліфікаційної роботи

6

 

7

Захист кваліфікаційної роботи

3

захист

НАЗВА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Кількість кредитів

Семестр

Форма контролю

 
 

БЛОК А

 

ПЕРШИЙ РІК

 

1.1

Історія та культура України

3

2

залік

 

1.2

Історія економіки та економічної думки

3

залік

 

1.3

Майстерність ділового спілкування і публічних виступів (риторика)

3

залік

 

1.4

Етика і естетика

3

залік

 

1.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує соціальні навички ("Soft skills")

3

залік

 

ДРУГИЙ РІК

 

2.1

Соціологія

3

3

залік

 

2.2

Філософія

3

залік

 

2.3

Політологія

3

залік

 

2.4

Акторська майстерність

3

залік

 

2.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує соціальні навички ("Soft skills")

3

залік

 

3.1

Конфліктологія

3

4

залік

 

3.2

Теорія і практика ведення переговорів

3

залік

 

3.3

Психологія

3

залік

 

3.4

"Soft skills" для інженерів

3

залік

 

3.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує соціальні навички ("Soft skills")

3

залік

 

БЛОК B

 

ТРЕТІЙ РІК

 

4.1

Правознавство

3

5

залік

 

4.2

Трудове законодавство

3

залік

 

4.3

Господарське законодавство

3

залік

 
 

ПЕРЕЛІК

Вибіркових компонентів "Soft skills"

бакалавр

122 КОМП'ЮТЕРНІ НАУКИ

 

НАЗВА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Кількість кредитів

Семестр

Форма контролю

 
 

БЛОК А

 

ПЕРШИЙ РІК

 

1.1

Історія та культура України

3

2

залік

 

1.2

Історія економіки та економічної думки

3

залік

 

1.3

Майстерність ділового спілкування і публічних виступів (риторика)

3

залік

 

1.4

Етика і естетика

3

залік

 

1.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує соціальні навички ("Soft skills")

3

залік

 

ДРУГИЙ РІК

 

2.1

Соціологія

3

3

залік

 

2.2

Філософія

3

залік

 

2.3

Політологія

3

залік

 

2.4

Акторська майстерність

3

залік

 

2.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує соціальні навички ("Soft skills")

3

залік

 

3.1

Конфліктологія

3

4

залік

 

3.2

Теорія і практика ведення переговорів

3

залік

 

3.3

Психологія

3

залік

 

3.4

"Soft skills" для інженерів

3

залік

 

3.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує соціальні навички ("Soft skills")

3

залік

 

БЛОК B

 

ТРЕТІЙ РІК

 

4.1

Правознавство

3

5

залік

 

4.2

Трудове законодавство

3

залік

 

4.3

Господарське законодавство

3

залік

 

НАЗВА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Кількість кредитів

Семестр

Форма контролю

 
 
 

ТРЕТІЙ РІК

 

Дисципліни професійної підготовки 1 та 2

 

1.1

Теорія інформаційних систем

5

5

залік

 

1.2

Технологія проектування та адміністрування БД

 

1.3

Технології компютерного проєктування

 

1.4

Інтегровані засоби проектування

 

1.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 

Дисципліни професійної підготовки 3, 4 та 5

 

2.1

Основи 3D моделювання

5

6

залік

 

2.2

Методи та засоби візуального проектування

 

2.3

Мобільний інтернет, мобільні системи, сервіси та технології

 

2.4

Основи побудови управляючих систем

 

2.5

Якість програмного забезпечення та тестування

 

2.6

Тестування комплексів інформаційних технологій проектування

 

2.7

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 

ЧЕТВЕРТИЙ РІК

 

Дисципліна професійної підготовки 6, 7 та 8

 

3.1

Інтегровані засоби проектування

5

7

залік

 

3.2

Статистичні методи, теорія потоків, подій

 

3.3

Програмна технологія .NET

 

3.4

Програмування мікропроцесорів та вбудованих систем

 

3.5

Розробва веб-застосунків на базі АSP.NET

 

3.6

Розробва веб-застосунків на базі Java EE

 

3.7

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 

Дисципліна професійної підготовки 9 та 10

 

4.1

Автоматизовані системи управління технолгічними процесами

4

8

залік

 

4.2

Прогресивні web-застосунки (PWA)

 

4.3

Засоби мультимедіа в інформаційних технологіях

 

4.4

Розробка ігрових додатків

 

4.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 

 

ПЕРЕЛІК

Вибіркових компонентів професійної підготовки

Бакалавр

122 КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ

НАЗВА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Кількість кредитів

Семестр

Форма контролю

 
 
 

ТРЕТІЙ РІК

 

Дисципліни професійної підготовки 1 та 2

 

1.1

Теорія інформаційних систем

5

5

залік

 

1.2

Технологія проектування та адміністрування БД

 

1.3

Технології компютерного проєктування

 

1.4

Інтегровані засоби проектування

 

1.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 

Дисципліни професійної підготовки 3, 4 та 5

 

2.1

Основи 3D моделювання

5

6

залік

 

2.2

Методи та засоби візуального проектування

 

2.3

Мобільний інтернет, мобільні системи, сервіси та технології

 

2.4

Основи побудови управляючих систем

 

2.5

Якість програмного забезпечення та тестування

 

2.6

Тестування комплексів інформаційних технологій проектування

 

2.7

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 

ЧЕТВЕРТИЙ РІК

 

Дисципліна професійної підготовки 6, 7 та 8

 

3.1

Інтегровані засоби проектування

5

7

залік

 

3.2

Статистичні методи, теорія потоків, подій

 

3.3

Програмна технологія .NET

 

3.4

Програмування мікропроцесорів та вбудованих систем

 

3.5

Розробва веб-застосунків на базі АSP.NET

 

3.6

Розробва веб-застосунків на базі Java EE

 

3.7

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 

Дисципліна професійної підготовки 9 та 10

 

4.1

Автоматизовані системи управління технолгічними процесами

4

8

залік

 

4.2

Прогресивні web-застосунки (PWA)

 

4.3

Засоби мультимедіа в інформаційних технологіях

 

4.4

Розробка ігрових додатків

 

4.5

Дисципліна з іншої ОП, яка формує професійні навички підготовки

 
+

Вам зателефонувати?

Будь ласка, залиште свій номер телефону та ми проконсультуємо Вас з будь-якого питання!