Бізнес-школа ЕТІ оголошує набір слухачів на програму MBA ЕТІ!


📅 Старт навчання — 16 червня 2025 року

📆 Тривалість — до 31 травня 2026 року (два семестра)

⏱️ Обсяг програми — 400 академічних годин

💳 Вартість — 70 000 грн (оплата здійснюється посеместрово)

🔹 Програма MBA ЕТІ — це унікальна можливість:
вивести власну справу або кар’єру на новий рівень;
масштабувати свої компанії ;
системно розвинути управлінські навички;
опанувати ефективні інструменти ведення бізнесу.

📚 Структура навчання включає наступні ключові блоки:

• Стратегічний менеджмент

• Управління витратами, управлінський облік і бюджетування

• Фінансовий менеджмент

• Управління якістю, ощадливе виробництво та стандартизація бізнес-процесів

• Кадровий менеджмент та корпоративна культура

• Бізнес-проєктування та управління інноваціями

• Правове середовище сучасного бізнесу

• Лідерство та самоменеджмент

🌐 Детальніше про програму:

eti.edu.ua/navchannia/biznes-shkola

📝 Реєстрація:

https://docs.google.com/forms/d/1Yj3HKL2HQvT5Ig6xdyLV3UDya-y2eAFa7h4phMId1-c/edit

ВІДКРИТА ЗУСТРІЧ З ЕКСПЕРТНОЮ ГРУПОЮ 2025

Запрошуємо на відкриту зустріч з експертною групою з проведення акредитаційної експертизи у віддаленому (дистанційному) режимі за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки першого (бакалаврського) рівня вищої освіти з ID 46248 ОП «Комп’ютерні науки".

 

Час: 26 березня 2025 16:00

Підключитись до конференції Zoomhttps://sumdu-edu-ua.zoom.us/j/86791124640?pwd=Zkd0ot58xCEOKPSesVvIYjQlpeH6bp.1

Ідентифікатор конференції: 867 9112 4640 

Пароль: 2025

 

Співпраця ЕТІ з Університетом м. Шевде у рамках Erasmus+!

🚀 Співпраця ЕТІ з Університетом м. Шевде у рамках Erasmus+!

Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті уклав угоду з Університетом міста Шевде (Швеція) про мобільність студентів за програмою Erasmus+ Blended Intensive

Programme: Rapid Prototyping for Experimental Game Design!

Це унікальний 3-кредитний курс із розробки ігор для бакалаврів, який об’єднує топові європейські університети:

🎮 Університет м. Шевде (Швеція)

🎮 Університет прикладних наук м. Кельна (Німеччина)

🎮 Університет прикладних наук м. Оулу (Фінляндія)

🎮 Університет Південної Данії (Данія)

🎮 Університет Крістіанії (Норвегія)

📍 Частина навчання проходитиме онлайн, а частина – у Швеції!

Вже у березні п’ятеро наших студенток спеціальності "Комп'ютерні науки" вирушать до Швеції, щоб отримати цінний міжнародний досвід:

✅ Козлова Софія

✅ Іконнікова Діана

✅ Литвин Анастасія

✅ Давиденко Катерина

✅ Васильєва Мар’яна

Також за програмою Erasmus+ у Швеції стажуватиметься викладач кафедри соціально-гуманітарних дисциплін Свобода Анастасія.

📢 Слідкуйте за нашими новинами – попереду ще більше крутих міжнародних можливостей! 🌍✨

Відсутність корупції - базовий елемент формування Стратегії доброчесності

Принципи ЕТІ в тренді.

Відсутність корупції - базовий елемент формування Стратегії доброчесності.

13 лютого 2025 року Офіс доброчесності Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК), за підтримки Антикорупційної ініціативи Європейського Союзу в Україні (EUACI), провів стратегічну сесію, присвячену формуванню Стратегії доброчесності у сфері вищої освіти.
До участі в заході залучили керівників закладів освіти, викладачів, представників Міністерства освіти і науки України, студентів та експертів. Від Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті у роботі сесії взяли участь: уповноважена особа з питань запобігання та виявлення корупції Ольга Щербина та керівник центру моніторингу якості освіти Тетяна Жолонко.

Мета заходу полягала у визначенні концептуальних засад доброчесності для вищої освіти та розробці практичних механізмів її впровадження. Серед пріоритетів було виділено:

  • створення ефективної системи запобігання корупції;
  • запобігання плагіату, маніпуляціям з оцінками, списуванню;
  • формування етичної культури серед студентів, викладачів і батьків;
  • створення рекомендацій для освітніх інституцій та органів управління.

Учасників заходу поділили на ініціативні команди, до яких увійшли представники закладів вищої освіти з різних регіонів України, а також фахівці Міністерства освіти і науки України. Кожна група фокусувалася на вирішенні конкретних завдань:

  • Розробка навчальних матеріалів: визначення необхідних посібників, курсів, підручників для виховання доброчесності.
  • Залучення агентів змін: механізми підтримки локальних ініціатив та забезпечення доступності ресурсів про доброчесність.
  • Оцінка ефективності: інструменти моніторингу результатів антикорупційних проєктів у освіті.

Під час дискусій підкреслювалося, що доброчесність є фундаментом для формування соціально відповідального суспільства, зміцнення довіри до освітніх інституцій та забезпечення справедливого доступу до якісної освіти.
Як зазначили учасники, інтеграція принципів доброчесності в освіту є не лише етичним стандартом, але й необхідною умовою демократичного розвитку держави. Тому ключовим аспектом сесії став діалог між усіма зацікавленими сторонами, що дозволило перетворити теоретичні наробки на конкретні інструменти системних змін.