«Digital або нічого»: в ЕТІ відбулася практична інтернет-конференція «Digital-трансформація маркетингу»

«Digital або нічого» – саме під таким гаслом 4 листопада в ЕТІ відбулася практична інтернет-конференція «Digital-трансформація маркетингу», організована та проведена кафедрою маркетингу, менеджменту та економіки. Світ невпинно рухається вперед, трансформуючи та модернізуючи наше уявлення про digital.

Спікери конференції наголосили, що в сучасних умовах, коли відбуваються динамічні зміни в сфері інформаційних технологій, зміщуються пріоритети у бік цифрової економіки, коли мінливість споживача стає більш швидкою, саме діджиталізація є невід’ємною частиною комунікаційної стратегії кожного сучасного бренду, а інформаційні технології зумовлюють появу нових інструментів digital-маркетингу в режимі «non-stop».
Цифрова трансформація дозволяє розуміти клієнтів більш глибоко. За її допомогою підприємства можуть легко визначити цільову аудиторію та провести сегментацію ринку, легше зрозуміти поведінку споживача та передбачати їх дії. Це, у свою чергу, дозволяє підприємствам використовувати дані, щоб генерувати корисну інформацію та покращувати свою співпрацю з клієнтами. Створення інформаційної цінності для клієнта та легкість сприйняття – одні із правил, якими необхідно керуватися в комунікаційній стратегії.

Спікерами конференції були представники реального сектору (практики від бізнесу) та професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу, менеджменту та економіки.
Оргкомітет конференції висловлює щиру подяку усім учасникам конференції й налаштований на продовження взаємовигідної співпраці в різноманітних спільних заходах та проектах!
Беручи участь у заходах такого рівня, ми, безперечно, наближаємо нашу перемогу.

 

 Digital або нічого1

Digital або нічого2

Digital або нічого3

Digital або нічого4

Digital або нічого5

Digital або нічого6

Digital або нічого7

Digital або нічого8

Digital або нічого9

Digital або нічого10