«Digital або нічого»: в ЕТІ відбулася практична інтернет-конференція «Digital-трансформація маркетингу»
«Digital або нічого» – саме під таким гаслом 4 листопада в ЕТІ відбулася практична інтернет-конференція «Digital-трансформація маркетингу», організована та проведена кафедрою маркетингу, менеджменту та економіки. Світ невпинно рухається вперед, трансформуючи та модернізуючи наше уявлення про digital.
Спікери конференції наголосили, що в сучасних умовах, коли відбуваються динамічні зміни в сфері інформаційних технологій, зміщуються пріоритети у бік цифрової економіки, коли мінливість споживача стає більш швидкою, саме діджиталізація є невід’ємною частиною комунікаційної стратегії кожного сучасного бренду, а інформаційні технології зумовлюють появу нових інструментів digital-маркетингу в режимі «non-stop».
Цифрова трансформація дозволяє розуміти клієнтів більш глибоко. За її допомогою підприємства можуть легко визначити цільову аудиторію та провести сегментацію ринку, легше зрозуміти поведінку споживача та передбачати їх дії. Це, у свою чергу, дозволяє підприємствам використовувати дані, щоб генерувати корисну інформацію та покращувати свою співпрацю з клієнтами. Створення інформаційної цінності для клієнта та легкість сприйняття – одні із правил, якими необхідно керуватися в комунікаційній стратегії.
Спікерами конференції були представники реального сектору (практики від бізнесу) та професорсько-викладацький склад кафедри маркетингу, менеджменту та економіки.
Оргкомітет конференції висловлює щиру подяку усім учасникам конференції й налаштований на продовження взаємовигідної співпраці в різноманітних спільних заходах та проектах!
Беручи участь у заходах такого рівня, ми, безперечно, наближаємо нашу перемогу.