Відкрита лекція на тему «Етніка в одязі: новий погляд на звичну класику»

20 травня в ЕТІ відбулася відкрита лекція на тему «Етніка в одязі: новий погляд на звичну класику» в рамках презентації нового курсу «Fashion marketing» к.е.н., завідувачки кафедри маркетингу, менеджменту та економіки Ольги Павлової.

 

 

Запрошеною спікеркою лекції стала кураторка проекту «Баба Єлька. Мода» Світлана Буланова, яка розповіла про основну ідею проекту та поділилася досвідом успішного просування бренду етноодягу на українському та зарубіжних ринках, адже сьогодні одяг від «Баба Єлька. Мода» популярний не тільки в Україні, але й в Канаді, США, Китаї та інших країнах світу. Окрім маркетингової складової модної індустрії, на лекції також обговорювали питання збереження української ідентичності, осучаснення традиційного вбрання та символізм етнічного одягу як проекції боротьби за незалежність і свободу духу. Незважаючи на тривоги, в декілька етапів лекція все ж відбувалася, і студенти ЕТІ високо оцінили і новий презентований курс з «Fashion marketing», і успішний кейс «Баба Єлька. Мода». Щиро дякуємо Світлані Булановій за чудовий виступ і сподіваємось на нові зустрічі!