Аукціон новітніх технологій

Управління освіти Міської ради міста Кропивницького в співпраці з викладачами Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» та Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті проводить освітній захід в рамках проекту «Аукціон новітніх технологій» 13 лютого 2020 року, на базі Економіко-технологічного інституту імені роберта Ельворті.

Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті (м. Кропивницький, вулиця Євгена Чикаленка 3) 13 лютого о 10:00.

З метою розвитку новітньої складової інноваційної культури молоді, допомоги у професійному виборі та сформування підґрунтя для поглиблення співпраці між закладами вищої та загальної середньої освіти вчителями міста Кропивницького та викладачами НТУ «ХПІ» та ЕТІ ім. Р.Ельворті проводиться виставка технологій, які використовуються на уроках природничого напрямку та Захисту Вітчизни. По завершенню роботи виставки учні матимуть можливість долучитись до лекційно-практичних занять де на практиці застосують отриманні знання. Викладачі Військового інституту танкових військ Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут» за допомогою окулярів віртуальної реальності допоможуть учням міста Кропивницького долучитись до процесу управління бойових одиниць техніки.

В ЕТІ засідала консультативна група з питань безпеки пішохідних переходів у Кропивницькому

28  січня 2020 року на базі Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті відбулося засідання Громадської консультативної групи: «Безпечний пішохідний перехід. Локальні рішення для вирішення місцевих проблем» в рамках Канадсько-українського проєкту розвитку поліції «Agriteam Canada». У заході взяли участь представники поліції, громадських організацій та органів влади міста Кропивницького. Докладніше розповідає Оксана Білоброва, старший лейтенант поліції та начальниця відділу зв’язків з громадськістю управління патрульної поліції в Кіровоградській області.


- Мета Канадсько-українського проєкту розвитку поліції, в якому беруть участь сім міст України, поглибити співпрацю поліцейських з громадою та органами місцевої влади за допомогою консультативних груп. 

  Група нашого міста працює над питанням безпеки дорожнього руху, а саме - неосвітлені пішохідні переходи, яких у Кропивницькому налічується 388, і це лише нерегульовані.

 Це вже друге засідання, перше відбулося 16 грудня 2019 років за участю наших канадських партнерів, які поділилися досвідом співпраці з громадськістю та новаторськими підходами у вирішенні проблем, що     виникають у громадах.

 Під час сьогоднішнього засідання учасники групи розробили модель дій щодо вирішення питання неосвітлених пішохідних переходів.

Сергій Дубровський: «Інститут ЕТІ має бути успішним, цікавим та популярним»

Які нові спеціальності планують запроваджувати в Економіко-технологічному інституті ім. Роберта Ельворті? Який розвиток закладу в довгостроковій перспективі? В чому перевага ЕТІ серед інших вишів Кропивницького? Відповіді на ці питання і навіть більше дізнаєтеся, прочитавши інтерв’ю з новим ректором інституту Сергієм Дубровським. Також поспілкувалися на такі відсторонені теми, як музика, книги, подорожі тощо.


Нагадуємо, 9  січня 2020 року Сергій Дубровський очолив Економіко-технологічний інститут ім. Роберта Ельворті.  Кандидат технічних наук, доцент, колишній декан механіко-машинобудівного факультету Криворізького національного університету. Докладніше про здобутки нового ректора читайте за посилання: «Економіко-технологічний інститут ім. Роберта Ельворті очолив новий ректор».  

 

Сергію Станіславовичу, які перед Вами стоять першочергові завдання?

- Насамперед доукомплектувати штат інституту та вийти на нові спеціальності, які є в попиті на ринку праці: прикладна механіка, комп’ютерні науки, мехатроніка тощо. Інститут повинен задовольняти потреби роботодавців у кадрах. 

По-друге, зробити ЕТІ своєрідним освітнім осередком, де будуть презентувати   технологічні новинки, вчитися впроваджувати їх у життя. Підприємства матимуть змогу  слідкувати за технологічними тенденціями та обирати для себе відповідний продукт. Наприклад, у лютому на базі інституту комерційні підприємства презентуватимуть своє обладнання для студентів, викладачів та підприємств-партнерів.

Крім того, плануємо розвивати партнерські відносини із європейськими закладами освіти та організаціями.  

 

Щодо розвитку інституту в довгостроковій перспективі, Сергій Станіславович має на меті підвищити рівень впізнання бренду інституту як в Україні, так і за її межами. А також пройти міжнародну сертифікацію.  Диплом ЕТІ має асоціюватися з якістю освітніх послуг, з закладом, куди йдуть за знаннями, а не за «папірцем».

 

Які переваги ЕТІ серед інших закладів вищої освіти Кропивницького?

- Головна перевага інституту – це педагогічний колектив, який готовий до змін, до розвитку та самовдосконалення. Також відсутність корупції серед викладачів, їх чесність та відкритість.

Друга – це дуальна форма навчання, тісна співпраця з підприємствами, впровадження виробничого досвіду. Ми один з небагатьох закладів вищої освіти, який запрошує фахівців до викладання. Одна справа, коли знання студентам надає практик, і зовсім інша, коли теоретик.

Дуальна форма освіти дає змогу студентам поєднувати навчання та роботу за фахом. За нею майбутнє нашої країни. Тому будемо продовжувати розвиватися в цьому напрямку.

Також ЕТІ – це єдиний заклад вищої освіти в місті Кропивницького, де діє грантова система навчання. Найкращі за рейтингом студенти отримують від Благодійного фонду «Ельворті» гранти: 100% та 50%.

 

А яка слабка сторона інституту?

- Це застарілі погляди суспільства на комерційні заклади вищої освіти. Досі звертають увагу на вік закладу, на його регалії замість того, щоб оцінювати реальну якість освітніх послуг. Наприклад, за кордоном значна кількість вишів є приватними.

Крім того, люди вірять, що освіта безкоштовна. Але це зовсім не так. Вартість навчання одного студента у державному закладі вищої освіти складає приблизно 40 000 грн – це бюджетні кошти, тобто податки громадян.

 

А давайте поговоримо про життя поза роботою. Яка музика Вам подобається?

- Слухаю переважно рок. Полюбляю ходити на концерти, з останніх – виступи гуртів «Машина часу» та «Без Обмежень». Подобається закордонна музика: «Scorpions», деякі твори «AC/DC».

- Які книги читаєте?

- Читаю більше професійної літератури. На жаль, на художню не вистачає часу. Віддаю перевагу електронним книгам, це для мене зручніше.

- Займаєтеся спортом?

- Спорт обожнюю. Граю у теніс. Полюбляю легку атлетику. Зараз в містах багато спортивних майданчиків, де можна безкоштовно тренуватися. Тобто, спорт доступний для всіх, не обов’язково витрачати великі кошти на спортзал.

- А як щодо кіно?

- У нас в сім’ї є традиція ходити до кінотеатру на прем’єри. Мої найулюбленіші фільми: «Зелена миля», «Втеча із Шоушенка», «Аутсайдери» та багато інших.

 Найбільше Сергій Станіславович полюбляє подорожувати з сином. Часто поєднує подорожі з професійним розвитком. Наприклад, минулого року під час поїздки до Туреччини, відвідав декілька навчальних закладів Стамбулу та виставку сучасних здобутків машинобудування Ankіras-2019. У США, крім відпочинку та зустрічі з друзями, теж відвідав виші, а також підприємства.

 

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook 

Слідкуйте за новинами в  Instagram 

Відкрита лекція

Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті запрошує на відкриту лекцію професора Падерборнського університету (Universität Paderborn) Марка Бойтера (Marc Beutner) на тему: «Блоги сприяють плюралізму. Можливості і проблеми ведення блогів в епоху цифрових технологій». Мова лекції - англійська (без перекладу).
Проект реалізується Громадською організацією „Фундація прав людини” спільно з Благодійним Фондом "Ельворті" завдяки фінансовій підтримці Міністерства закордонних справ Німеччини.
Використання сучасних засобів масової інформації сприяє діалогу, обміну думками та ідеями, що заохочує розвиток плюралізму і демократії в цілому. Підходи соціальних медіа, такі як блоги, дають можливість ділитися власними думками та ідеями, а також обговорювати їх з громадськістю. Блоги - це легкий спосіб контактувати з людьми та мати комунікативну основу для зміни поглядів.
"Блоги - це специфічне явище комунікації з громадськістю, яке, в основному, сприяє демократичній участі, але також створює виклики для урядів" (Skolkay).


The lecture provides insights in the chances and challenges of pluralism and digitisation in the current age and there influence on communication and learning. This goes hand in hand with chances to get more pluralism in open discussions. Pluralism denotes a diversity of views and is open to different opinions and ideas. It is crucial foster pluralism and the existence of different types of people, who have different beliefs and opinions, within the same society.
“Within pluralism we can distinguish process - and content perspectives. Pluralism as process refers to ways of recognition. Democracy and democratic processes are crucial in the practice of pluralism defined as process of recognition. Pluralism as content refers to diversity, to differences in values and beliefs, and to notions of ‘otherness’.” (Kosmopolis Institute 2019)
Pluralism is based on dialogue (see Eck 2006). Therefore, we can use modern media approaches to foster dialogues and the exchange of opinions and ideas to foster by this way also pluralism and democracy themselves. Social media approaches like blogs offer an opportunity to provide such ideas and own opinions and to discuss it with public. Blogging is an easy way to get in contact with people and to have a communicative basis for change of ideas. A blog or weblog is a personal or institutional web page on which individual records and opinions can be shared and discussed like in a public journal. Moreover, links to other site offer the chance to broaden the perspective. So, blogging can easily connected to learning and networking. Our perceptions can completely change because blogs can be used to expose our thoughts and opinions to the masses.
“Blogging is a specific phenomenon of public communication that by and large fosters democratic participation but also poses challenges to governments” (Skolkay 2010, chapter 8 in Klimkiewicz ; see as well Skolkay 2006)
There are several aspects why people use blogs and start blogging:
- to express themselves and their thoughts
- to get in contact and connect with like-minded people
- to delivery valuable information
- to promote themselves
- to improve skills and competences
- to gain knowledge and learn from others
- to make money or find a better job
In total, it offers different possibilities to use social media like blogs for providing ideas and to foster learning processes. However, blogs can also come with challenges and problem. Skolkay (2010= points out that “from civic viewpoint, therefore the blogosphere seems to provide a lethal combination of protected anonymity and distance that encourages all types of bizarre individuals to express their deepest – sometimes pathological – emotions, including death threats.” (Skolkay 2010). Therefore, it is important to learn to handle blogs and to deal with them in an adequate and positive way. There are several didactic and pedagogical concepts which can be used in a blog, to act open-minded and in a democratic and freedom related way, like (a) pro-and-contra-blog-panels, (b) discussion graphics, (c) topic related guided threads, (d) buzz groups (e) data initiated discussions, (f) audio-initiated discussions etc.


Лекція відбудеться 10 липня 2019 року в приміщенні

Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті за адресою:

м.Кропивницький, вул. Євгена Чикаленка, 3


Розклад:
10.00 - 11.30 – лекція
11.40-13.00 - обговорення с учасниками питань та проблем, пов'язаних з веденням блогів


Заявки для участі приймаються на е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
У разі виникнення запитань, звертатись за телефоном: +38 095 68 55 371

This project is funded by the German Federal Foreign Office / Цей проект здійснюється завдяки фінансовій підтримці Міністерства закордонних справ Німеччини.