Бізнес-стратегії в соціальних мережах
ЕТІ продовжує цикл відкритих лекцій від професіоналів, які допоможуть вступнику зробити свідомий вибір майбутньої професії!
Сьогодні відбулася цікава та насичена лекція для майбутніх вступників «Бізнес-стратегії в соціальних мережах» від кандидата економічних наук, доцента кафедри «Менеджменту та маркетингу» Тертиці Олександра Олександровича.
Сьогодні соціальні мережі — найпотужніший інструмент впливу на споживачів. Інтернетом та особливо соціальними медіа користуються дуже різні люди — від студентів та бебі-бумерів до пенсіонерів. Тому, якщо ви займаєтеся чи хочете займатися бізнесом, тоді вам необхідне чітке розуміння стратегії для соціальних мереж. Думаєте, що потрібно просто створити профіль та час від часу публікувати матеріали в спільності? Цього недостатньо. Вам необхідна стратегія.
Щоб впевнитись, що ви берете максимум від соціальних мереж, потрібно знати, які ваші цілі і як саме їх досягти. Потрібно створити чітку та продуману стратегію. Вона дозволить підвищити впізнаваність бренду, лояльність клієнтів, знизити маркетингові витрати й дасть компанії конкурентні переваги.