Патріотичне виховання студентів Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті

В рамках патріотичного виховання молоді студенти Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті зустрілися з викладачем нашого інституту Дмитром Яковенком, який нині в складі Збройних сил України боронить батьківщину.

Детальніше...

«Digital або нічого»: в ЕТІ відбулася практична інтернет-конференція «Digital-трансформація маркетингу»

«Digital або нічого» – саме під таким гаслом 4 листопада в ЕТІ відбулася практична інтернет-конференція «Digital-трансформація маркетингу», організована та проведена кафедрою маркетингу, менеджменту та економіки. Світ невпинно рухається вперед, трансформуючи та модернізуючи наше уявлення про digital.

Детальніше...

Практична інтернет-конференція "Digital-трансформація маркетингу"

Кафедра МАРКЕТИНГУ, МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЕКОНОМІКИ ЕТІ Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті запрошує Вас до участі у практичній інтернет-конференції "Digital-трансформація маркетингу ", яка відбудеться 4 листопада 2022 року о 14.00.
 
Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу із новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією.
Мета конференції: обговорення практичних питань трансформації маркетингу під впливом інформаційних технологій.
 
Напрямки та спікери конференції:
1. «3d digital marketing» - декан економічного факультету ЕТІ Алексеєва Л.М.
2. «Вплив мобільного маркетингу на розвиток продукту» - маркетинг-менеджер мобільних ігор та додатків компанії «Gismart» Щербіна Вікторія
3. «Вірусний і партизанський маркетинг у соціальних мережах» – завідуюча кафедрою маркетингу, менеджменту та економіки, кандидат економічних наук Павлова О.В.
4. «Рейтинг соціальних мереж після початку війни» digital-маркетолог компанії «Гідросила» Гринько Анна.
5. «Віртуальні спільноти за інтересами як інструмент формування іміджу підприємства » - кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та економіки Базака Р.В.
6. «Ком’юніті менеджер та його роль в формуванні цільової криптовалютної спільноти» - ком’юніті менеджер Crypto Fintech WELD MONEY’ Фросіняк Катерина
7. «Значення інфлюєнс маркетингу в крипто світі» - керівник криптовалютного департаменту Crypto Fintech WELD MONEY’ Шегрін Анатолій.
8. «Цифрові PR-технології посилення конкурентоспроможністі України в умовах російської військової агресії», кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та економіки Яковенко Р.В.
 
Долучайтеся до конференції за посиланням
Идентификатор конференции: 843 7428 3601
Код доступа: WF9qe8
Для участі у конференції просимо заповнити реєстраційну форму за посиланням: https://docs.google.com/.../1jAPFr014APG3j1o8vIccMlo.../edit
До участі в конференції запрошуються викладачі вищих навчальних закладів, науковці науково-дослідних установ, менеджери та фахівці-маркетологи, студенти, представники органів державного і місцевого самоврядування, фінансових та інших установ.