Студенти ЕТІ взяли участь у Національному студентському форумі у Львові

Члени Студентського парламенту Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті взяли участь в ІІ Національному студентському форумі, який відбувся на базі Львівського торговельно-економічного університету 27-29 грудня 2019 року. Учасниками заходу, який проводила Українська асоціація студентів,  стали  понад 200 представників студентського самоврядування з 90 вищих навчальних закладів України.


На форумі делегація Студпарламенту ЕТІ,  до якої увійшли  Оксана Жовтецька, Максим Іванченко та Роман Корженко,  отримали  Свідоцтво про колективне членство Студентського парламенту Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті у складі Громадської організації «Українська асоціація студентів» з 14 квітня 2019 року.

Докладніше про участь у форумі розповідає Оксана Жовтецька, голова Студпарламенту ЕТІ: «Участь у заході такого масштабу – це нові знайомства, обмін досвідом, безцінні знання та незабутні враження. Ми дізналися про зміни у  вищій освіті, мали можливість відвідати панельні дискусії на актуальні теми: права студентів, академічна доброчесність, стипендіальна реформа тощо. Також в рамках заходу відбулася ХV Генеральна асамблея Української асоціації студентів, під час якої були прослухані звіти керівників УАС та відбулися вибори нового керівного складу всеукраїнського студентського самоврядування. Новим президентом була обрана наша землячка Катерина Каширна, студентка  Центральноукраїнського державного педагогічного університету ім. В. Винниченка. Наступний з’їзд планується у березні».

В ЕТІ говорили про економічне диво «азійських тигрів»

17 грудня 2019 року в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті  відбулася лекція на тему «Міжнародна торгівля в країнах Азії» Дмитра Максименка.


Під час лекції майбутні економісти та маркетологи дізналися про досвід успішної економіки так званих «азійських тигрів» - індустріальних держав Азії, що демонструють високі темпи економічного зростання, такі як Сінгапур, Гонконг, Південна Корея, Тайвань.

Дмитро Максименко назвав три головні причини, чому цим країнам вдалося досягти економічного процвітання: «По-перше, це інноваційний підхід до розвитку економіки. Аби Україна увійшла до країни лідерів світу, потрібно розвивати високі технології та інновації. Не достатньо бути аграрною державою, треба бути конкурентоспроможними на світовому ринку. Для цього у сільському господарстві потрібно використовувати прогресивні технології. По-друге, це експортоорієнтованість. Південна Корея - є гарним прикладом експортної політики держави. Третя причина, найголовніша, це розвиток інфраструктури. Якщо відсутні дороги та транспортні сполучення, то ніякі ІТ технології не допоможуть. «Азійські тигри» починали свій шлях до економічного дива саме з розвитку інфраструктури».

ЕТІ визначив своїх фаворитів серед учасників конкурсу реклами

Учасники конкурсу реклами «Кропивницький - місто можливостей», який проходив  в рамках турніру «Стратегія фірми Кропивницький – 2019» отримали грамоти та грошові нагороди від Економіко- технологічного інституту імені Роберта Ельворті за створення роликів та малюнків про ЕТІ.


 

19 грудня 2019 року в приміщенні Кіровоградської регіональної торгово-промислової палати відбулося офіційне нагородження фіналістів п’ятого ювілейного Міського бізнес-турніру "Стратегія фірми Кропивницький-2019".  Турнір проводився у п’ятьох лігах: учнівській, студентській, лізі наставників, лізі бізнес-акул і лізі закладів освіти. Цього року у заочній частині взяли участь 622 учасники: учні і вчителі закладів загальної середньої освіти, студенти і викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти, закладів вищої освіти, підприємці та представники бізнесу міста Кропивницького. У рамках проведення турніру другий рік поспіль проводиться конкурс реклами «Кропивницький - місто можливостей», який складається з двох етапів: конкурсу «Імпреза» та «Рекламних роликів».

 

Середовищем бізнес-турніру є потужна вітчизняна бізнес-симуляція ViAL+, яка реалістично моделює структуру виробничого підприємства, умови ринку й вітчизняної економіки.

 

Рейтинг програми ViAL+ визначив 84 фіналіста у 5-ти лігах турніру. Серед переможців,  І місце в лізі бізнес-акул, маркетолог АТ «Ельворті» Олег Петухов, який навчається за дуальною формою організації навчального процесу в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті.

Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті входить до організаційного комітету турніру та виступає одним зі спонсорів вже протягом трьох років. Цього року Олександр Тертиця -  кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу та менеджменту інституту вручив грошові нагороди учням, роботи яких були про ЕТІ. А також нагородив грамотами переможців.

За розвиток підприємливості молоді та підтримку V Міського бізнес-турніру "Стратегія фірми Кропивницький-2019" Олександр Тертиця отримав Подяку управління освіти Міської ради міста Кропивницького.

В ЕТІ відбулися гра та вікторина, присвячені Новому року

26 грудня 2019 року в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті, за ініціативою Студентського Парламенту, відбулася розважальна гра «Хто зверху» та пройшла інтелектуальна вікторина.


Протягом тисячоліть людство задається питанням, хто ж розумніший – жінки чи чоловіки? Саме це намагалися з'ясувати студенти під час розважальної гри «Хто зверху». Команда дівчат проти команди хлопців боролися за перемогу в сімох раундах, під час яких учасники пройшли перевірку на ерудицію, кмітливість та уважність. В результаті запеклої боротьби, перемогла команда дівчат. Вітаємо Аделіну Квашу, Поліну Дерюшеву та Катерину Теплюк з перемогою!

Студентський Парламент організував ще одну корисну розвагу для студентства - інтелектуальну вікторину на платформі Kahoot з цікавими запитаннями на новорічну тематику. Це гарна нагода підвищити свій інтелектуальний рівень, отримати яскраві враження та незабутні емоції. Перші місця посіли студенти Анастасія Тютенко та Роман Кидалов.

Студентський Парламент вітає викладачів і студентів з прийдешнім Новим роком!

Студенти ЕТІ відвідали презентацію виставки «Завод Роберта і Томаса Ельворті: 145 років в історії міста»

24 грудня 2019 року студенти та викладачі Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті відвідали презентацію виставки «Завод Роберта і Томаса Ельворті: 145 років в історії міста» у Кіровоградському обласному краєзнавчому музеї, присвячену ювілею заводу АТ «Ельворті», 80-річчю утворення Кіровоградської області та 265-й річниці заснування міста.


Відкриття виставки, присвяченій родині Ельворті, є символічною подією для ЕТІ. Адже інститут названий на честь одного з братів - Роберта Ельворті, з родиною якого заклад підтримує зв’язок та плідно співпрацює. Завдяки Майклу Кларксону Веббу, онуку Роберта Ельворті, протягом багатьох років на базі інституту проходить конкурс «Ельворті – HMC» на отримання стипендії для навчання в Британських приватних школах.

Джерельною базою виставки «Завод Роберта і Томаса Ельворті: 145 років в історії міста» стали напрацювання кандидата історичних наук Олександра Чорного та оригінальні експонати Кіровоградського обласного краєзнавчого музею.

Студенти мали можливість ознайомитися з копіями старовинних фото будинку Ельворті, де нині знаходиться музей заводу, сільськогосподарської техніки, яка виготовлялася на початку ХХ століття, рекламної продукції заводу, зразки інструкцій заводу до сільськогосподарських машин, перелік нагород, отриманих колективом Ельворті, зразки логотипів, рекламні плакати з панорамою заводу Ельворті, пам’ятник Роберту і Томасу Ельворті, конверт і марка Укрпошти присвячені Ельворті та інші. Справжньою родзинкою виставки є особисте віяло Марії Ельворті, яке зберігається у фондах музею.

 

На заході були присутні голова наглядової ради «Ельворті-Груп» та «Гідросила-Груп» Павло Штутман, очільник заводу «Червона Зірка» у 1995 – 2008 рр., Кіровоградський міський голова 2010 – 2014 рр., почесний громадянин міста Кіровограда Олександр Саінсус, голова правління – генеральний директор АТ «Ельворті» Сергій Калапа, кандидат історичних наук, доцент кафедри історії України Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка Олександр Чорний. 

Кандидат історичних наук Ольга Скороход, яка займається написанням книги «Історія підприємства Ельворті 1874 – 2019 рр.» анонсувала вихід першого тому книги, який охоплює період 1874 – 1922 рр.

 

 

 

ЕТІ відкрив двері для майбутніх абітурієнтів

21 грудня 2019 року Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті гостинно відчинив двері для майбутніх абітурієнтів, їхніх батьків та всіх зацікавлених в отриманні якісної освіти.


Інститут презентували члени Студентського Парламенту. Вони розповіли майбутнім абітурієнтам про історію створення інституту, спеціальності та програму МВА, грантову систему, дуальну освіту та студентське життя.

Відбулась екскурсія, під час якої школярі  мали можливість ознайомитися з кафедрами закладу, поспілкуватися з викладачами та студентами. Учні взяли участь у цікавих конкурсах та вікторинах, за перемогу в яких отримали смачні нагороди.

Завдяки студентам День відкритих дверей в ЕТІ пройшов оригінально та креативно.

 

Що вивчають студенти ЕТІ в рамках дисципліни «Робота з електронними медіа-ресурсами»?

В Економіко-технологічному інституті імені Роберті Ельворті продюсер регіональної філії суспільного телебачення у Кіровоградській області Олена Кваша викладає дисципліну «Робота з електронними медіа-ресурсами». На парах студенти опановують навички з виступу на камеру, участі у дебатах, аналізу інформації в соціальних мережах та реклами тощо. З Оленою спілкуємося  про багатогранність предмету.


-Олено Юріївна, що передбачає дисципліна «Робота з електронними медіа-ресурсами»?

- П’ять перших занять складалися з теоретичного курсу, під час яких студенти записували базові речі та накопичували понятійний блок. Я вважаю, що конспектування має свою особливу користь. Крім теоретичного значення, насамперед, це письмо, яке розвиває дрібну моторику та пам’ять.

Далі пари здебільшого складаються з практичних вправ. Тренуємо навички роботи з медіа-ресурсами. Вчимося розпізнавати правдиву інформацію та фейки. Аналізуємо новини в соціальних мережах з точки зору політичних та соціально-культурних подій. Дисципліна має навіть певний елемент політінформації.

Студенти також аналізують свою інформаційну діяльність. Так, наприклад, був проведений цікавий експеримент,  аби підрахувати кількість годин, присвячених саме інформації (телевізійній, радійній, електронній) та спілкуванню в соцмережах. Була розроблена таблиця, яку студенти мали заповнювати спочатку протягом дня, а потім  - протягом усього тижня. Під час презентації результатів, виявилися шалені числа, наприклад,  від 12 годин на добу. Є над чим замислитися.

Крім того, студентів на наших заняттях навчають інформаційній гігієні.

Реклама – це невіддільна частина маркетингу. Аби вона була ефективна, треба знати свою цільову аудиторію. Тому дисципліна охоплює такі теми, як аналіз реклами, вивчення цільової аудиторії та методів впливу на неї. Для практичного засвоєння матеріалів, студенти створюють рекламні ролики та готують інформаційні повідомлення.

- Нещодавно студенти мали завдання приготувати новорічну привітальну промову і виступити з нею на камеру. З якою метою проводиться така активність?

- Під час політичної дискусії згадали тезу Володимира Зеленського, що кожен з нас Президент. Тож студенти отримали таку можливість - стати на мить головою країни і привітати Економіко-технологічний інститут з прийдешніми святами.

В цілому, виступ на камеру є класичним завданням у нас на парах. Інколи студенти виступають перед уявною камерою або знімаємо на телефон, інколи зйомки проходять в студії телекомпанії, коли студенти готові виступати як спікери з певної теми. Ми завжди радо залучаємо молодь до роботи в дискусійних форматах.  

Одним із завдань дисципліни є навчити студентів говорити правильно та красиво – це та навичка, яка необхідна, на мою думку, в будь-якій професії,  для маркетологів зокрема.

Я вважаю, молодь має знати як приготуватися до виступу або серйозної дискусії, тому окрему увагу приділяємо розвитку навичок ведення дебатів, відстоювання своєї думки та переконання опонентів. Студенти мають бути культурними, готовими для діалогу, володіти інформацією. Коректно вести дискусію, вміти слухати опонента, поважати його. Зазвичай, дебати проходять на теми, які знаходяться на піку інформаційного простору, наприклад, татуювання, шлюбний контракт, гендерні питання. Одним словом, намагаємося дорослішати в певних питаннях, виходити на вищій рівень. Я рада, що таким питанням Інститут приділяє увагу, це дуже прогресивно.  Взагалі, ж  якщо говорити про медіаграмотність, то бажано було би цей предмет робити обов’язковим ще в школі, а для дорослих проводити курси. Проблема фейків і маніпуляцій інформацією сьогодні дуже гостра. На неї необхідно шукати відповіді не тільки Фейсбуку (нещодавно створили можливість проводити факт-чекінг), а й на рівні відповідних управлінських рішень в системі освіти. 

Днями в рамках дисципліни «Робота з електронними медіа-ресурсами» студенти ЕТІ відвідали галерею «Єлисаветград». Про мету їх візиту розповімо в наступному матеріалі.

 

Наталя Хандусенко

В ЕТІ визначили фіналістів конкурсу «Ельворті – HMC»

 В Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті відбувся ІІ етап конкурсу «Ельворті – HMC» на отримання стипендії для навчання у Великій Британії, за результатами якого 15 школярів з Кіровоградщини потрапили до фіналу.


 

HMC – це асоціація, що об’єднує керівників багатьох незалежних приватних шкіл Великої Британії. HMC Projects – британський трастовий фонд, який організує дві стипендіальні програми (повну і часткову) для талановитих і здібних школярів віком 16–17 років з країн центральної і східної Європи: Вірменії, Боснії–Герцеговини, Болгарії, Хорватії, Чеської республіки, Естонії, Грузії, Молдови, Чорногорії, Угорщини, Сербії, Словакії та України.

Кожного року HMC Projects відбирають близько 90 школярів з цих країн і розподіляють на навчання у 60 школах-пансіонах в усіх частинах Великої Британії за повною дворічною програмою зі складанням міжнародних випускних іспитів («A levels», «International Baccalaureate» або «Scottish Highers»). 

За результатами попереднього тестування відбуваються відбіркові інтерв’ю.  Школярі-переможці, яким надано стипендію, розпочинають новий навчальний рік у вересні.

 

Докладніше про конкурс «Ельворті – HMC»  розповідає регіональна координаторка Анастасія Бережньова-Цабій: «Зазвичай цей конкурс проводиться в столицях. Але завдяки підтримці Майкла Кларксона Вебба, онука Роберта Ельворті, HMC в Україні проходить не тільки в Києві, а й в Кропивницькому, окремо для школярів Кіровоградщини. Конкурс складається з трьох етапів: лексико-граматичний тест, написання твору та співбесіда з британцями.

15 січня 2020 року відбудеться фінал конкурсу, до якого пройшли 15 учнів. ІІІ етап - це відбіркове інтерв’ю з представниками HMC Projects   з Великої Британії. До спілкування запрошують по три учасники. Спочатку задають загальні питання кожному окремо. Потім діти спілкуються між собою на задану тему, аби перевірити як вони взаємодіють з незнайомими людьми. Результати конкурсу зазвичай оголошують через два місяці.

Є два види стипендії: повна та часткова. Розмір повної стипендії на рік становить понад 30 000 £, до якої входять: навчання у приватній школі Британії, проживання та харчування. Переможець має оплатити лише переліт та оформлення візи. Крім того, потрібно оплатити адміністративний внесок, але для стипендіатів з Кіровоградщини його оплачує  Майкл Кларксон Вебб».

 

До фіналу пройшли: Абдельїлах Лейла, Бондар Влада-Анастасія, Бублик Анастасія, Голофаєв Антон, Гребінчук Станіслав, Дурач Олексій, Жуковська Марія, Зінзура Катерина, Зіноватна Олександра, Кармазін Дарія, Карпенко Єлизавета, Матвієнко Сергій, Пешехонова Катерина, Сидоренко Ольга, Хащевацька Віолєтта.

 

Бажаємо всім фіналістам перемоги!

Ігор Олійник: «Теорія і практика – це невід’ємні складові навчання в ЕТІ»

9 грудня 2019 року студенти ІІІ курсу Економіко-технологічного інституту імені Роберта Ельворті відвідали з екскурсією АТ «Гідросила» в рамках дисципліни «Логістика», яку викладає кандидат економічних наук, доцент Ігор Олійник.


Майбутні маркетологи та бухгалтера ознайомилися з організацією складського і тарного господарства, з роботою внутрішньовиробничої логістики та внутрішньо-складського транспорту, з процесом документообігу.

«Логістика» – це прикладний предмет, тому намагаюся максимально наблизити навчання до практичного застосування та ознайомити студентів з роботою підрозділів, які залучені  у сфері логістики. Деякі з наших студентів вже навчаються за дуальною системою або мали досвід робити в аналогічних підрозділах.

На мою думку, у перспективі, викладання будь-якого курсу має бути комплексним, в якому є дві обов’язкові складові: одна забезпечує теоретичну частину навчання, інша – практичну», - пояснює Ігор Олійник.

Організація  екскурсій для студентів на підприємства-партнери – невід’ємна частина навчального процесу  в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті.

Завдяки впровадженню дуальної освіти, студенти мають можливість свої теоретичні знання використовувати на практиці. На момент закінчення вишу, вони не лише теоретики, а й практики з повним розумінням реалій своєї професії.

Наталя Хандусенко

В ЕТІ підбили підсумки проекту «MeDiAPLUR»

11 грудня 2019 року в Економіко-технологічному інституті імені Роберта Ельворті пройшла презентація результатів проекту «MeDiAPLUR», який втілювався на базі інституту протягом вересня-грудня цього року за підтримки ГО «Фундація прав людини» спільно з БО "Благодійний Фонд "Ельворті" завдяки фінансовій підтримці Міністерства закордонних справ Німеччини. 


В рамках проекту були проведені 5 тренінгів та 10 блог-кафе, під час яких громадські активісти, журналісти, студенти Кропивницького вчилися створювати блоги різних форматів, адвокатувати теми в інформаційному просторі та громадському секторі, а також опановували навички сторітелінгу. Розбирали секрети сильного тексту, як зробити якісний контент, провести інтерв’ю та інші теми. Під час Міжнародної агропромислової виставки AgroExpo-2019 була проведена молодіжна акція «Місто можливостей». Протягом трьох місяців було створено понад 300 дописів в блогах на теми екології та збереження природи, спорту та подорожі, самоорганізації населення та молодіжні ініціативи тощо.

 

Докладніше розповідає регіональна координаторка проекту Світлана Дубина: «Учасники «MeDIAPLUR» отримали найважливіші навички зі створення контенту (текстів та відео) та просування його в соцмережі. По завершенню проекту, був проведений аналіз блогів. Найбільш читабельними виявилися ті, що розміщені на платформах ЗМІ. Коментарі у соцмережах здебільшого збирали дописи із життєвими історіями блогерів або порадами, що базувались на досвіді. Найбільше уподобань мають блоги, які поширювалися на сторінках соцмережі Facebook.

Приємно, що результативність проекту «MeDIAPLUR» проявляється не лише в кількості створених блогів і написаних текстів. Наприклад, Економіко-технологічний інститут імені Роберта Ельворті наступного навчального року впроваджує нову дисципліну «Основи блогінгу».  Учасницею проекту була створена Facebook-спільнота "Кроп без сміття", у якій можна знайти інформацію про пункти вторинної сировини в місті, стан і розвиток міського полігону, успішний досвід екологічного споживання тощо. В однієї з учасниць виникла ідея створити центр молодіжних ініціатив - місце для зустрічей молоді, яка втілює креативні проекти в місті.»

 

3-4 грудня в Києві пройшов фінальний форум проекту «MeDiAPLUR», в якому, крім Кіровоградщини, брали участь Одеська та Сумська області. Учасники презентували результати своєї роботи. Наша команда була на висоті та отримала позитивні відгуки професора Падерборнського університету Марка Бойтнера, одного із засновників проекту.

 

Наталя Хандусенко

Subscribe to this RSS feed